• A8 L
    A8 L
    Ціна: від 3 208 507 грн.

    Середня витрата пального: 5,8-9,3 л/100км

    Середні викиди CO2: 153-215 г/км

  • A8 L W12
    A8 L W12
    Ціна: від 5 209 459 грн.

    Середня витрата пального: 9,4-9,6 л/100км

    Середні викиди CO2: 216-220 г/км

  • S8
    S8
    Ціна: від 4 297 382 грн.

    Середня витрата пального: 9,4-9,6 л/100км

    Середні викиди CO2: 216-220 г/км

  • S8 plus
    S8 plus
    Ціна: від 4 921 545 грн.

    Середня витрата пального: 10 л/100км

    Середні викиди CO2: 231 г/км

Audi SQ5 TFSI

SQ5 TFSI

Імпозантна міць.

Надпотужний двигун TFSI V6 видає 354 к.с., а максимальний крутний момент становить 500 Нм. Завдяки цьому першу «сотню» автомобіль набирає вже за 5,4 секунди. Гранична швидкість становить 250 км/год. Динамічні характеристики двигуна підкреслює насичене звучання ексклюзивної для серії «S» випускної системи зі спареними патрубками. Автомобіль оснащений численними технологіями, які дозволяють насолоджуватись спортивним стилем водіння і водночас сприяють зменшенню витрати пального.

У тандемі з двигуном TFSI 3.0 працює 8-ступенева АКП tiptronic, яка вирізняється високою швидкістю та плавністю перемикання і забезпечує видатні ходові якості. Нижчі передачі по-спортивному короткі, а вищі - подовжені задля зниження обертів двигуна та економії пального. Система керування динамікою руху Audi drive select дозволяє скористатися перевагами ще економнішого стилю водіння. Якщо функція активна, під час руху зі швидкістю від 55 до 160 км/год коробка передач автоматично переходить у режим руху накатом, щойно водій прибирає ногу з педалі акселератора.
Під час руху у спортивному стилі підтримку забезпечує постійний повний привод quattro, який у звичайному режимі спрямовує дещо більшу частину тягового зусилля на задні колеса. У разі потреби максимальна частка тягового зусилля передається на вісь з кращим зчепленням з поверхнею. Система керування вектором тяги залишається активною постійно, незалежно від типу поверхні. Динамічне проходження поворотів також не становить жодних проблем. Електроніка пригальмовує внутрішні колеса, компенсуючи недостатнє повертання і забезпечуючи курсову стійкість у поєднанні з точністю керування.