Audi Q7 e-tron quattro

Q7 e-tron quattro

Виграшна комбінація.

Для досягнення неординарних цілей потрібні неабиякі здібності. Більшість із них забезпечують два варіанти привода Audi Q7 e-tron quattro, що гарантують низку переваг: видатну ефективність, нульовий рівень викидів під час руху на електричній тязі, спортивну динаміку, великий запас ходу, незалежність від інфраструктури для підзарядки, а також високу якість матеріалів і майстерність виготовлення.

Високий коефіцієнт корисної дії і мала вага.
Високий коефіцієнт корисної дії і мала вага.
Як і всі гібридні моделі Audi, Q7 e-tron quattro являє собою «паралельний» гібрид. Високопродуктивна V-подібна «шістка» 3.0 TDI останнього покоління розвиває потужність 258 к.с., а крутний момент сягає 600 Н·м. До того ж цей агрегат - перший у світі дизельний двигун з активними опорами, які усувають небажану вібрацію за допомогою направлених контр-імпульсів. Електромотор у формі диска потужністю 94 кВт розвиває крутний момент 350 Н·м. Разом з муфтою він інтегрований у 8-ступеневу АКП tiptronic. До особливостей автоматичної коробки передач належать високий коефіцієнт корисної дії та мала вага. Компактний і легкий постійний повний привод quattro забезпечує передачу тягового зусилля на всі чотири колеса. Під час швидкісного проходження поворотів функція імітації блокування центрального диференціала тісно співпрацює з інтелектуальними алгоритмами системи керування вектором тяги.
Запас ходу на електричній тязі
Запас ходу на електричній тязі
Літій-іонна батарея з рідинним охолодженням складається зі 168 високоякісних елементів. Завдяки ємності 17,3 кВт·год, запас ходу на електричній тязі становить 56 км, а це ще один рекорд у своєму сегменті. Підвищенню енергоефективності сприяє розроблена спеціально для Q7 e-tron quattro система управління тепловим режимом з інтегрованим насосом, доступна вже у базовій комплектації. Система відводить тепло від електричних компонентів трансмісії і спрямовує його на обігрів салону. Компанія Audi першою серед світових автовиробників включила подібну технологію до стандартного оснащення гібридних автомобілів із заряджанням від електромережі, встановивши нові стандарти комфорту, ефективності клімат-контролю та запасу ходу на електричній тязі. Так забезпечується прискорене прогрівання салону, тож у холодну погоду власник отримає додаткову можливість оцінити всі переваги електричного привода.
Пакет сервісних послуг e-tron
Пакет сервісних послуг e-tron
У новому Q7 e-tron quattro реалізована нова технологія двофазного заряджання, розрахована на потужність до 7,2 кВт. Тому залежно від інфраструктури (наявності промислової розетки, розрахованої на відповідну потужність) та зарядного кабелю повністю зарядити акумуляторну батарею можна приблизно за дві з половиною години. Audi пропонує клієнтам додаткову опцію - пакет сервісних послуг e-tron. Сюди входять різноманітні види робіт - від переобладнання для використання електроенергії, отримуваної з відновлюваних джерел (Audi Energy) до монтажних робіт та підтримки клієнтів. Зручне рішення являють собою передбачені вже у базовій комплектації сервіси e-tron з пакету Audi connect, що дозволяють керувати заряджанням та кліматичною установкою автомобіля зі смартфона.
Система управління гібридним приводом
Система управління гібридним приводом
Система управління гібридним приводом забезпечує гнучке та ефективне керування режимами роботи Audi Q7 e-tron quattro. Загалом доступні три варіанти. У режимі «EV» пріоритет за електроприводом, а в режимі «hybrid» джерело крутного моменту обирається блоком управління силової установки. Режим «battery hold» забезпечує максимальну економію заряду батареї. Рушання великого позашляховика зазвичай забезпечує електродвигун. Щоб активувати двигун TDI, водій має з певним зусиллям натиснути на активну педаль акселератора, долаючи її опір - це ще одне інноваційне рішення Audi. Момент, у який педаль припиняє опір, визначається системою управління гібридним приводом. Під час прискорення з використанням обох двигунів також потрібно подолати опір педалі.
Ефективний рух уперед
Ефективний рух уперед
Якщо активовано режим «hybrid», а важіль селектора 8-ступеневої АКП tiptronic з інтегрованим електродвигуном знаходиться у положенні «D», Audi Q7 e-tron quattro переходить у режим руху накатом, щойно водій прибирає ногу з педалі акселератора. При цьому двигун TDI та електродвигун відключаються. У разі наближення до автомобіля, що їде у попутному напрямку з меншою швидкістю, або до кільцевої розв'язки чи в'їзду в населений пункт, з режиму руху накатом автомобіль переходить у режим гальмування з рекуперацією кінетичної енергії. Для оцінки ситуації на дорозі використовуються дані медіасистеми MMI Navigation plus, фронтальної камери та (за наявності адаптивного круїз-контролю) радарних датчиків.