Audi Garantie > Garantie > Audi Deutschland

Audi e-tron prototype

Audi e-tron prototype

Дизайн інтер'єру.

a187615-large.jpg

Інтер'єр Audi e-tron prototype.

Віртуальні дзеркала та технологічний дизайн.

Водій та пасажири абсолютно по-новому сприйматимуть салон прототипу Audi e-tron. Окрім того, що салон першого електромобіля Audi є надзвичайно просторим та вирізняється стильним дизайном, у ньому також можна подорожувати в абсолютному спокої. Більше того, він є своєрідною ідеальною сценою для аудіосистеми Bang & Olufsen 3D Premium Sound System. Повнорозмірний позашляховик оснащений новими системами керування та дисплеями. Це перший автомобіль серійного виробництва з віртуальними зовнішніми дзеркалами.

a187613-large.jpg
Сценарій: велика сцена для прототипу Audi e-tron.

Бренд з чотирма кільцями вперше демонструє інтер'єр прототипу Audi e-tron у Королівському театрі Данії у Копенгагені. Якщо зазвичай тут перед публікою, яка налічує 650 людей, виступають актори та артисти, то тепер у центрі уваги перебуває повністю електричний повнорозмірний позашляховик. Досі захований у свій особливий камуфляж e‑tron прототип Audi e-tron демонструє публіці свій різноманітний дизайн інтер'єру - з легкістю артиста балету, кмітливістю актора, який виконує головну роль, та видовищністю оперного співака. Перебуваючи у салоні позашляховика, ви можете насолодитися чистим звучанням, як у концертній залі. У якості опції водію та пасажирам пропонують 3D-звучання завдяки аудіосистемі Bang & Olufsen Premium Sound System. Система відтворює музику точно так, як її було записано - без штучних ефектів. Все завдяки 16 динамікам та підсилювачу, потужністю 705 Вт.

a187614-large.jpg
Дизайн у стилі кубізму та віртуальні зовнішні дзеркала: дизайн інтер'єру.

Сцена, яку оформлено під інтер'єр прототипу Audi e-tron, виконана у формі великої широкої арки. Вона містить велику панель приладів з виразними горизонтальними лініями, які ведуть аж до рельєфного оздоблення дверей. Вона гармонійно поєднується з капотом над стандартною віртуальною панеллю приладів з тоненьким дисплеєм, який наче висить у повітрі, а також з дисплеями опціональних віртуальних зовнішніх дзеркал. Ці дзеркала вперше з'являться у світі під час серійного випуску прототипу Audi e-tron, переносячи цифрові технологій у автомобілі на новий рівень.

a187611-large.jpg

Віртуальні зовнішні дзеркала не лише вражають новітністю технологій, але також забезпечують багато практичних переваг у плані комфорту і безпеки. Їх кріплення інтегровані у маленьку камеру, зображення з яких опрацьовуються та показуються на висококонтрастному 7-дюймовому OLED-дисплеї у салоні. Водій може змінювати налаштування дзеркал за допомогою сенсорного екрана. Водій може повернути зображення, щоб поглянути на нього під потрібним кутом, або ж збільшити чи зменшити його. Водій може обрати один із трьох режимів перегляду у системі MMI для різних ситуацій - для їзди на автомагістралі, для входження у повороти та для паркування.

Ще одна вражаюча функція інтер'єру - це центральна консоль, розташована на бічних стінках. Підлокітник із вбудованим перемикачем передач знаходиться над консоллю. Легкість і ефективність злилися в одне ціле. Вся зона біля водія орієнтована виключно на нього.

a187585-large.jpg
Електрифікація у дії: матеріали та майстерність.

У кожній комплектації інтер'єр прототипу Audi e-tron вирізняється ретельно підібраними матеріалами оббивки, кольорами та вставками. Незалежно від того, якими матеріалами оздоблено салон - шкірою Valcona чи темним матованим алюмінієм для більш спортивного зовнішнього вигляду - електричний позашляховик відповідає найвищим стандартам у плані майстерності та вибору матеріалів. Строчка на сидіннях створює візерунок, що нагадує електричні плати. У якості опції пропонується контрастна строчка та декоративна строчка помаранчевого кольору, яка створює додатковий акцент, ніби відтворюючи електричну систему високої напруги. Доступний у якості опції пакет фонової/контурної підсвітки злегка освітлює поверхні та основні лінії в інтер'єрі. Значок e-tron на панелі приладів також підсвічується.

a187586-large.jpg
Достатньо місця для п'яти пасажирів: просторість.

З подовженою колісною базою 2928 міліметри у прототипі Audi e-tron достатньо місця для п'яти пасажирів та їх багажу. Довжина салону, простір для голови спереду та ззаду, а також простір для колін для пасажирів на другому ряду сидінь відповідає найвищому класу у сегменті повнорозмірних позашляховиків. Ззаду замість центральної консолі, якою оснащені більшість традиційних моделей автомобілів, знаходиться рівна поверхня, що створює додатковий простір.

a187546-large.jpg
Майже ідеальний: відчуття спокою у дорозі.

У поєднанні з електричним приводом та зручним удосконаленим салоном прототип Audi e‑tron створює нове відчуття мобільності. Особливо під час руху по місту автомобіль забезпечує надзвичайно спокійну їзду. Єдині звуки, які чують пасажири, - це звук шин та незначне гудіння електродвигунів. Акустичний комфорт - це одна з переваг усіх моделей Audi. Прототип Audi e-tron підвищує його ще більше, забезпечуючи комфорт під час подорожі на далекі відстані. Кузов цього автомобіля спеціально звукоізольований та герметизований у всіх частинах, які можуть пропускати шум. Шум вітру, який з'являється, коли автомобіль рухається на швидкості приблизно 85 км/год, майже не проникає всередину салону. У такому випадку пасажири можуть комфортно спілкуватися один з одним, навіть якщо автомобіль рухається на високій швидкості.

a187545-large.jpg
Легкий та надзвичайно міцний: кузов.

Кузов нового Audi A1 Sportback містить сталеві елементи, виготовлені методом гарячого штампування. Жорсткий кузов та ідеальні форми забезпечують спортивний стиль водіння та відсутність настирливого шуму у салоні. Завдяки площі передньої частини кузова 2,07 м² та коефіцієнту аеродинамічного опору 0,31 Audi A1 Sportback може похвалитися дуже низьким рівнем опору вітру.

Потужні та ефективні: двигуни.

Незалежно від того, куди ви вирушаєте -  на прогулянку по місту чи на сімейний вікенд - потужні двигуни Audi A1 Sportback подарують вам незабутні відчуття від подорожі. Ви можете обрати один з ефективних двигунів TFSI потужністю від 70 до 147 кВт. Турбонаддув, пряме впорскування та сажовий фільтр входять до стандартної комплектації.

Після виходу автомобіля на ринок будуть доступні три види двигунів: 3-циліндровий 30 TFSI з робочим об'ємом 1,0 літр та потужністю 85 кВт, 4-циліндровий 35 TFSI з робочим об'ємом 1,5 літра потужністю 110 кВт із системою обслуговування без очікування циліндра (COD) та двигун 40 TFSI потужністю 147 кВт і крутним моментом 320 Нм. Пізніше також з'являться моделі автомобіля, оснащені базовим двигуном 25 TFSI потужністю 70 кВт.

Audi пропонує механічну трансмісію або 7-ступеневу трансмісію S tronic із подвійним зчепленням для всіх двигунів. Винятком є силовий агрегат 40 TFSI, для якого у стандартній комплектації пропонується 6-ступенева трансмісія S tronic.

a187522-large.jpg
5 Липня 2018

Повернення до списку

Audi Центр Запоріжжя Audi Центр Запоріжжя

Відділ продажу автомобілів:
69050 м. Запоріжжя, вул. Космічна, 121
Тел.: +38 (061) 222-69-91
salon@audi-center.zp.ua

Сервісний центр:
69050 м. Запоріжжя, вул. Космічна, 121
Тел.: +38 (061) 222-69-99
Vodafone: +38 (050) 252-92-92
Київстар: +38 (067) 828-92-92
service@audi-center.zp.ua

Відділ запчастин та аксесуарів:
69050 м. Запоріжжя, вул. Космічна, 121
Тел.: +38 (061) 222-69-93
Vodafone: +38 (050) 252-92-92
Київстар: +38 (067) 828-92-92
parts@audi-center.zp.ua

Запис на сервіс Запис на сервіс

Ми високо цінуємо ваш час. Зателефонуйте нам або скористайтеся онлайн-записом на сервіс!

Записатися на тест-драйв Записатися на тест-драйв

Обирайте модель з нашого тестового парку та проведіть тест-драйв у зручний для Вас час.