• A8
    A8
    Ціна: від 2 694 854 грн.

    Середня витрата пального: 5,7-9,3 л/100км

    Середні викиди CO2: 149-214 г/км

  • A8 L
    A8 L
    Ціна: від 3 050 873 грн.

    Середня витрата пального: 5,8-9,3 л/100км

    Середні викиди CO2: 153-215 г/км

  • A8 L W12
    A8 L W12
    Ціна: від 4 953 519 грн.

    Середня витрата пального: 9,4-9,6 л/100км

    Середні викиди CO2: 216-220 г/км

  • S8
    S8
    Ціна: від 4 086 252 грн.

    Середня витрата пального: 9,4-9,6 л/100км

    Середні викиди CO2: 216-220 г/км

  • S8 plus
    S8 plus
    Ціна: від 4 679 750 грн.

    Середня витрата пального: 10 л/100км

    Середні викиди CO2: 231 г/км

Audi RS 5 Coupé

RS 5 Coupé

Динаміка, доведена до ідеалу.

Audi RS5 Coupé.

У новому Audi RS 5 Coupé елегантна естетика поєднується з класичною динамікою серії «RS». Потужність 2,9-літрового двигуна TFSI V6 Biturbo становить 331 кВт (450 к. с.), що з максимальним крутним моментом 600 Н·м говорить про насправді потужний транспортний засіб з якостями спортивного автомобіля. RS 5 Coupé прискорюється від 0 до 100 км/год усього за 3,9 секунди, а максимальна швидкість становить 250 км/год. За бажанням максимальну швидкість можна збільшити до 280 км/год.

Помітне зростання потужності та ефективності RS 5 Coupé стало можливим завдяки використанню нового шестициліндрового двигуна. Обидва турбонагнітачі розташовано посередині між рядами циліндрів. Всмоктане повітря надходить по двох каналах до кожного з турбонагнітачів та в камери згорання, завдяки чому забезпечується миттєва реакція на натискання педалі акселератора та динаміка в усьому діапазоні обертів. RS 5 Coupé розвиває швидкість від 0 до 100 км/год за 3,9 секунди. Максимальний крутний момент у 600 Н·м (на 170 Н·м більше, ніж у попередньої моделі) забезпечується в широкому діапазоні обертів від 1900 до 5000 об/хв. З опціональним пакетом стилізації «RS» максимальна швидкість автомобіля збільшується до 280 км/год. Ця потужність передається через 8-ступеневу АКП tiptronic з оптимізованим часом перемикання та спортивними налаштуваннями на передбачену вже в стандартній комплектації систему повного привода quattro з центральним диференціалом. Розподіл тягового зусилля у співвідношенні 40:60 гарантує неперевершену динаміку в поєднанні з максимальним рівнем безпеки. Насичене звучання, притаманне серії «RS», додатково підкреслює потужність двигуна.
Динаміка моделі відчувається відразу після запуску двигуна. Система керування динамікою руху Audi drive select дозволяє перемикатися між кількома режимами, що змінюють характеристики керованості в широкому діапазоні - від по-спортивному впевненої до динамічно-безпосередньої. Крім того, водій може самостійно змінювати певні налаштування, щоб використати видатні ходові якості RS 5 Coupé на повну силу. Стандартна спортивна підвіска серії «RS» у порівнянні з попередньою версією вирізняється нижчим положенням кузова. В якості альтернативи пропонується спортивна підвіска Plus із системою регулювання жорсткості амортизаторів Dynamic Ride Control (DRC) у поєднанні з керамічними гальмами та динамічним рульовим керуванням із налаштуваннями, розробленими для серії «RS». Завдяки адаптації до особливостей моделі RS 5 Coupé ця підвіска сприяє зменшенню поздовжніх і поперечних коливань кузова і забезпечує покращену стійкість під час руху. Крім того, завдяки трьом доступним режимам жорсткості амортизаторів водій може обирати налаштування для руху шляхами з будь-яким дорожнім покриттям. RS 5 Coupé став на 60 кг легшим за свого попередника. Вага автомобіля становить 1655 кг. Завдяки оптимізації процесу згорання та скороченню фази стискання RS 5 Coupé став ще економічнішим.
Сила характеру, помітна в кожній деталі.
Сила характеру, помітна в кожній деталі.
Поглянувши на RS 5 Coupé зовні, неможливо не помітити численні спортивні елементи, запозичені в моделі Audi 90 quattro IMSA GTO: збільшені повітрозабірники з традиційною для серії «RS» решіткою з шестигранними чарунками, більш широка та пласка решітка радіатора Singleframe, бокові повітрозабірники та вентиляційні отвори, а також типові для моделей «RS» бокові поверхні, характерні опуклості яких підкреслюють ширину колісних арок. Спортивна стилістика добре помітна і у задній частині. Невід'ємними рисами характерної для «RS» зовнішності є накладний спойлер, ексклюзивна для цієї серії вставка дифузора та овальні патрубки випускної системи. У складі опціональних пакетів оздоблення ці деталі пропонуються в різних варіантах виконання для подальшої індивідуалізації: глянцево-чорного кольору, з матованого алюмінію або елегантного карбону. Крім цього, на замовлення доступний також дах із карбону з видимою структурою волокон.
Досконалий простір для спортивного характеру.
Досконалий простір для спортивного характеру.
Місце водія в моделі RS 5 Coupé виконано виключно в чорному кольорі. Передні спортивні сидіння «RS» з оббивкою зі шкіри Fine Nappa забезпечують ідеальну бокову підтримку. Додатково пропонується оббивка з рельєфним візерунком та декоративною строчкою контрастного кольору. У поєднанні з оббитим шкірою рульовим колесом зі спортивним контуром серії «RS» із підрульовими перемикачами передач ці елементи салону є ще одним свідченням динамічного характеру RS 5 Coupé. Сидіння, рульове колесо, накладки порогів і важіль селектора прикрашає напис «RS». При бажанні за допомогою пакета стилізації «RS» оздоблення салону можна доповнити такими ефектними акцентами, як червона контрастна строчка на рульовому колесі, важелі селектора та центральній консолі. Доступна за доплату віртуальна комбінація приладів Audi virtual cockpit забезпечує чітке відображення приладів та індикаторів з високою роздільною здатністю безпосередньо в полі зору водія. До їх переліку входять, зокрема, ексклюзивні прилади для серії «RS», такі як акселерометр, індикатори оптимального моменту перемикання передач, тиску в шинах та температури. Усе це дозволяє по-справжньому оцінити унікальний характер «RS».